نماینده مردم اردکان:جامعه امروز ما نیازمند شناخت سیره عملی حضرت علی(ع) است

یزدفردا :محمد رضا تابش که در ضیافت افطاری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان حضور پیدا کرده بود ضمن بیان این مطلب افزود : یکی از اهداف انقلاب اسلامی که برگرفته از روش و منش حضرت علی(ع) است تحقق عدالت اجتماعی و رسیدگی خاص به محرومان جامعه است و این کار وظیفه همگانی است و بایدآحاد مختلف جامعه در جهت رسیدگی به یتیمان، ضعفا و افراد تهیدست اهتمام کامل و جدی داشته باشند.


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر شیعیان و پیروان واقعی حضرت علی(ع) بتوانند شناخت درستی از آموزه ها و راه و رسم حضرت علی(ع) داشته باشند و به آن عمل کنند در این صورت است که به وظیفه و رسالت اصلی خود عمل نموده اند.


وی افزود: امام علی(ع) شخصیت تک بعدی نبودند و در عرفان حرف اول را میزدند، در میدان جهاد شجاعترین فرد بود، در عبادت زاهدترین و عابدترین انسانها به پای او نمی رسیدند و در عرصه اجتماع مرد عمل بود و نسبت به کارگشایی از مردم بیشترین اهتمام را داشت و در رسیدگی به طبقات محروم جامعه توجه خاص را داشتند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید تقویت شود و تقویت این نهاد اصلاح عملکردهاست و بزرگترین وظیفه و رسالت کمیته مداد امام خمینی(ره) توانمند سازی افراد تهیدست جامعه است .


محمد رضا تابش اظهار امیدواری کرد : با راه اندازی یک واحد تولیدی یا خدماتی به نام خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان ، این شهرستان اولین شهری باشد که در چند سال آینده فقیر و نیازمندی در آن نباشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا